Kas čia? Šio puslapio pagalba gali išsaugoti įrašą tolimesniam naudojimui, arba parodyti savo draugams per socialinius tinklus. Pranešimą apie įrašą galima nusiųsti ir el. paštu.

Kur norite publikuoti?

Nusiųsk draugui el. paštu

E-mail It
2008-02-20

Kirkilas – „Maximos“ reklaminis veidas? ||| Politika ir verslas

Publikuota: Kita

Tiesiog genialus pavyzdys, kaip galima apjungti verslą ir
politiką, reklamą ir viešuosiuos ryšius! O visi piktinosi, iš kur Kirkilas
sugalvojo, kad maisto kainos Lietuvoje nukrito 20 proc. – nereikia piktintis, čia
juk ne jis sugalvojo…

Reklama lrytas.lt portale:


Iš arčiau į datą:

Komunikacija likusiuose portaluose:

Delfi: G.Kirkilas:
šiuo metu maisto kainos sumažėjusios 20 proc.

Alfa: Kirkilo manymu maistas Lietuvoje
pigo penktadaliu

VZ: Premjerui
maistas pigo 20%

Ir nebandykit daugiau premjero vadinti melagiu – šiuo metu
tam tikro maisto kainos tam tikrose parduotuvėse tikrai
sumažėjusios 20 procentų. Negi nematote reklamos – atkreipkite dėmesį į datą, „Maximos“
akcija vyksta vasario 19-25 d., o Kirkilas šią frazę leptelėjo tą pačią vasario
19
d. :]

Nepamirškite šios reklaminės kampanijos metų gale – kokį vietinės
reikšmės „Oskarą“ jiems tikrai reikėtų įteikti. Netgi dvigubą – už inovacijas
reklamos kanaluose bei sugebėjimą priešus jiems nežinant priversti dirbti sau
naudinga linkme.


Atgal į: Kirkilas – „Maximos“ reklaminis veidas? ||| Politika ir verslas